Frida.tegner bidrar i likestillingskampanje i fotballen – Det er vel så viktig å formidle at unge jenter også kan satse på en karriere.
Har vært med på å vinne fire løver i Cannes Lions – nå går hun til Varejo Var med på å skape kampanjen «Manchester: Welcome to Zlatan».
Jens Thomassen går fra Clear Channel til Ocean Outdoor Jens Thomassen blir ny head of labs i Ocean Outdoor
Går av som administrerende direktør i Clear Channel Kenneth Ek forlater stillingen som administrerende direktør i Clear Channel Scandinavia. Han erstattes av Claes Kugelberg, nåværende Chief Commercial Officer.
Årets pitcher: – Ingen kan slå oss Kanalenes viktigste pitch i løpet av året ble presentert i går. Her er noen av bidragene:
Snapchat vant årets Kanalbattle Snapchat dro det lengste strået, og stakk av med seieren i Kanalbattle 2023.
Vålerenga og Clear Channel med ny kampanje mot rasisme Vålerenga og Clear Channel slår seg sammen om en holdningskampanje mot rasisme.
JCDecaux tar over milliardkontrakt fra Clear Channel Sporveien Media AS bryter med Clear Channel etter elleve år.
Viken kollektivterminaler signerer reklameavtale verdt flere millioner kroner Fortsetter samarbeidet med Clear Channel som skal komme reisende til gode: – Etablering av nye reklameflater gir vesentlig økning i inntekter.
Podimo arrangerer podkastfestival i spesialdesignet glassboks – Når kunder tør å bruke utendørs på innovative og kreative måter, så finnes det nesten ingen begrensninger.
Amedia henter ny leder for analyse og innsikt Ørjan Norbom skal styrke Amedia innenfor fagfeltet: – En meget god rekruttering.
Oslo Business Forum slår seg sammen med Clear Channel Ønsker synlighet for å trekke flere toppledere til konferansen i september.
Ny utendørskampanje for å redusere stress og angst Kampanjen er koplet opp mot en sanntidsstyrt algoritme: – Denne teknologien gir oss en unik mulighet til å være relevante og til å treffe befolkningens modus og behov, sier Dennis Højland Nyegaard.
Utendørsbransjen velger Ipsos som leverandør av neste generasjons DOOH-målinger i Norge – Vi er sikre på at den nye Outdoor Impact-løsningen vil sette den norske utendørskanalen i forkant når det gjelder mediemåling.
Bufdir og Atyp ble de store vinnerene på årets Mediaforum Sikret seg to av fire gull. Se alle vinnerene i denne saken!